Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2020 07:49 - Тема за размисъл..Италия..
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 1438 Коментари: 10 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Смъртността в Италия през миналата година е 647000 човека. или средно по 1772 на ден. Искам да го попитам онзи, който прави клипа с ковчезите, как тогава са смогвали?
И още въпроси, какво са някакви 400 човека на ден през 2020г., с фрапантните 1772 случая през 2019.
Такааа..от вирус не се умира, умира се от усложнения след вируса, т.е. италианците са си имали заболяванията..и какво става накрая, при корона вируса смъртността е по-малка на ден, от без коронавирус..или?
ето и източника на информация:
https://news.bg/world/matarela-italiya-e-zaplashena-ot-demografska-katastrofa.html



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - добър да е денят,ани..
24.03.2020 07:54
много ме радва, да прочета..нещо кратко и смислвно
/ уверена съм, че е..спонтанно )

да не си математик, или..Профит)
благодаря за анонса..
усмивки ти изпращам..
Юлия
цитирай
2. анонимен - много ме радва, да прочета. . нещо ...
24.03.2020 09:27
fun1001 написа:
много ме радва, да прочета..нещо кратко и смислвно
/ уверена съм, че е..спонтанно )

да не си математик, или..Профит)
благодаря за анонса..
усмивки ти изпращам..
Юлия


eva666??? - fun1001??? и двете/двамата се индитифицирате като Юлия, - какво става????? - тролене от многобройните ви профили или гоните интиреси????
цитирай
3. olivie - и аз за алгоритъма, защото не им е удобно да пусна този пост- Изводите са Ваши
24.03.2020 09:54
1. Стойте си в къщи. Дори да сте болни от короната сте далеч от хоспитализация, а лечение с Парацетамол можете да провеждате и в домашни условия. По този начин ще избегнете хипер инсеминация от друг болен. В 80% от случаите това е достатъчно да придобиете имунитет след леко преболедуване. Лично аз нямам вяра в точността на теста за корона вирус, който е от вирусите най-чести причинители на хремата и рискувате да ви обявят за болен, като си изкарате болестта в инфекциозно отделение..
2. Следете състоянието си и при промяна в симптомите се свързвайте с личния си лекар.
3. Снабдете се със смарт гривна и включвайте периодично SaO2 функцията й - имате индикация за болнично лечение/хоспитализация при спадане на сатурнацията на кислорода на и под 93. Ако отидете по-рано рискувате т.1
4. Носете маска, ако се движете сред хора, мийте си редовно ръцете си, стойте поне на 1м. от околните и се молете истински в което вярвате.
УСПЕХ!!!
цитирай
4. eva666 - само, закса, го може с този коронен Правопис /аз съм Винаги, Юлия
24.03.2020 10:02

eva666??? - fun1001??? и двете/двамата се индитифицирате като Юлия, - какво става????? - тролене от многобройните ви профили или гоните интиреси????

моите интИреси, са Инвестиция в Духа..и,всяка моя Дума, е Злато)
не ме.бъркайте, моля..с вятъра и шлифера )
усмивки, Юлия
цитирай
5. eva666 - 3. olivie - и аз за алгоритъма,
24.03.2020 10:04
вие, не сте лекар, надявам се ))

4. Носете маска, ако се движете сред хора, мийте си редовно ръцете си, стойте поне на 1м. от околните и се молете истински в което вярвате.
УСПЕХ!!!
цитирай
6. alleks - аз съм Винаги, Юлия.:)))
24.03.2020 10:24
Юлия на колко сте години, може би в в единия профил на 35, а може би в другия на 45 или 47, а може би на 52.????.:))))

Иронизирам, споко!

Ама си е за замисляне де от моя страна.:)))

Карай, мразя мишлетата, а и не обичам да залагам капани за тях.:)))
цитирай
7. anetta - Добър да е..
24.03.2020 16:09
fun1001 написа:
много ме радва, да прочета..нещо кратко и смислвно
/ уверена съм, че е..спонтанно )

да не си математик, или..Профит)
благодаря за анонса..
усмивки ти изпращам..
Юлия

Случайно попаднах на това, ровейки, защо в Италия има такава смъртност и каква е била преде това. Не, не съм математик. : )
А пожелавам топла и уютна вечер..: )
цитирай
8. anetta - Анонимен,
24.03.2020 16:15
анонимен написа:
fun1001 написа:
много ме радва, да прочета..нещо кратко и смислвно
/ уверена съм, че е..спонтанно )

да не си математик, или..Профит)
благодаря за анонса..
усмивки ти изпращам..
Юлия


eva666??? - fun1001??? и двете/двамата се индитифицирате като Юлия, - какво става????? - тролене от многобройните ви профили или гоните интиреси????

има тема, която съм пуснала. Ако и вие си нямате друга работа а имате време бол да фантазирате кой - кой кое във виртуала, ваш проблем, но бих се радвала да изкажете мнение по темата, ако имате..
Хубава вечер пожелавам.
цитирай
9. anetta - Благодаря,
24.03.2020 16:23
olivie написа:
1. Стойте си в къщи. Дори да сте болни от короната сте далеч от хоспитализация, а лечение с Парацетамол можете да провеждате и в домашни условия. По този начин ще избегнете хипер инсеминация от друг болен. В 80% от случаите това е достатъчно да придобиете имунитет след леко преболедуване. Лично аз нямам вяра в точността на теста за корона вирус, който е от вирусите най-чести причинители на хремата и рискувате да ви обявят за болен, като си изкарате болестта в инфекциозно отделение..
2. Следете състоянието си и при промяна в симптомите се свързвайте с личния си лекар.
3. Снабдете се със смарт гривна и включвайте периодично SaO2 функцията й - имате индикация за болнично лечение/хоспитализация при спадане на сатурнацията на кислорода на и под 93. Ако отидете по-рано рискувате т.1
4. Носете маска, ако се движете сред хора, мийте си редовно ръцете си, стойте поне на 1м. от околните и се молете истински в което вярвате.
УСПЕХ!!!

но предпочитам да си вдигна имунитета, вместо да са се задушавам с маски
цитирай
10. anetta - Ъъъ
24.03.2020 16:26
eva666 написа:

eva666??? - fun1001??? и двете/двамата се индитифицирате като Юлия, - какво става????? - тролене от многобройните ви профили или гоните интиреси????

моите интИреси, са Инвестиция в Духа..и,всяка моя Дума, е Злато)
не ме.бъркайте, моля..с вятъра и шлифера )
усмивки, Юлия

за тук ще ми трябва превод..: )))
цитирай
11. anetta - Господине,
24.03.2020 16:31
alleks написа:
Юлия на колко сте години, може би в в единия профил на 35, а може би в другия на 45 или 47, а може би на 52.????.:))))

Иронизирам, споко!

Ама си е за замисляне де от моя страна.:)))

Карай, мразя мишлетата, а и не обичам да залагам капани за тях.:)))


за параноята все още има лечение май.Сериозно ви препоръчвам да си запълвате времето с нещо полезно за вас и обществото, а не да се опитвате да се правите на виртуална Ванга. Просто непоискан съвет, който е във ваша полза.
Хубава вечер.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 314791
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930